SILVER GROUP DOO ČAČAK, Mat. br.: 20273593, PIB: 111745263, Kralja Petra I 30, 32000 Čačak, Srbija, račun br.: 160-6000000753865-09 otvoren kod Banca Intesa A.D. Beograd, račun br.: 105-0000002305119-93 otvoren kod Agroindustrijska komercijalna banka AIK banka akcionarsko društvo, Beograd kontakt telefon: +381 (0) 32 35 30 50, email: office@silvergroup.co.rs, upisan u registar privrednih subjekata - APR dana 15.11.2019. godine, rešenjem donetim pod poslovnin brojem: BD 155203/2019, Internet sajt: www.silvergroup.co.rs .
OPŠTI USLOVI PRODAJE
I Uvod
Kompanija SILVER GROUP DOO ČAČAK vlasnik je Internet prezentacije koja se nalazi na Internet sajtu: www.silvergroup.co.rs.
Opštim uslovima prodaje robe bliže se određuju uslovi i način kupovine, zatim način plaćanja robe, kao i način, uslovi i rokovi isporuke, te pravo na reklamaciju za kupljenu robu, a koja reklamacija je bliže regulisana i posebnim Pravilnikom o zaštiti potrošača i načinom rešavanja reklamacija.
Kupovinom putem sajta izričito potvrđujete da ste saglasni sa svim uslovima Online kupovine definisanim ovim Opštim uslovima, kao i svim ostalim opštim aktima SILVER GROUP DOO ČAČAK, koji su dostupni na napred navedenom Internet sajtu (Pravilnik o zaštiti potrošača i načinu rešavanja reklamacija, Pravilnik o zaštiti podataka o ličnosti i sl.) Proverite da li ste pročitali i razumeli sve odredbe pre nego što izvršite porudžbinu robe i time u potpunosti prihvatite sve ovde, navedene uslove. Za slučaj nesuglasica i/ili nejasnoća po pitanju ovih opštih uslova prodaje, budite slobodni da nam se obratite putem jednog od napred navedenih kontakata ili putem kontakata istaknutih na Internet sajtu.
II Cene i načini plaćanja
Cene za proizvode su izražene u dinarima. U istaknute cene nisu uračunati troškovi isporuke robe na adresu Kupca. Troškovi isporuke robe čija vrednost u trenutku naručivanja prelazi novčani iznos od 5000 dinara se ne plaćaju dodatno. Troškovi isporuke robe na adresu kupca (potrošača) označenu od strane naručioca, koja u trenutku naručivanja ne dostiže vrednost od 5000 dinara, naplaćuju se u iznosu od 300 dinara. Navedeni novčani iznos od 300 dinara plaća se kurirskoj službi u trenutku preuzimanja robe odnosno ukoliko se plaća putem kartice sistem samostalno
Cene za proizvode su podložne promenama sve do trenutka dobijanja potvrde porudžbine. Poručene proizvode iz našeg prodajnog asortimana možete platiti na sledeće načine:
Plaćanje preko računa
Vašu narudžbinu možete platiti direktnom uplatom na račun Prodavca uz obavezno navođenje odgovarajućeg poziva na broj koji se generiše prilikom naručivanja. Po naručivanju, naš sistem će Vam pružiti neophodne podatke koji se odnose na plaćanje putem računa. Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci na teritoriji Republike Srbije. Plaćanje preko računa se takođe može izvršiti elektronskim plaćanjem (elektronskim nalogom naručioca za prenosom novčanih sredstava sa računa naručioca na naš račun).
Nakon poručivanja i dobijanja potvrde - obaveštenja o potvrdi porudžbine, roba će biti data na isporuku u skladu sa podacima koje ste pri naručivanju ranije ostavili, i to bez odlaganja po evidentiranju Vaše uplate od strane privrednog društva SILVER GROUP DOO ČAČAK.
Plaćanje pouzećem
Kod plaćanja pouzećem Vašu narudžbinu plaćate u gotovini prilikom isporuke neposredno dostavljaču kurirske službe. Za slučaj da je naručena roba poručena najasknije do 18h, Prodavac će nastojati da preda na otpremu kurirskoj službi isti dan. Roba koja bude poručena posle 18h biće data na otpremu kurirskoj službi tokom radnog vremena dan nakon poručivanja.
Plaćanje karticom
Vašu narudžbinu možete platiti karticom. Nakon što ste u korpi odabrali način plaćanja “karticom”, dalju kupovinu obavljate klikom na opciju “Potvdi i završi kupovinu”. Nakon ovoga, događa se sledeće:
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, SILVER GROUP DOO ČAČAK je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
III Poručivanje robe
Poručivanje robe "Online" se vrši putem napred navedenog Internet sajta. Samo punoletna lica mogu na ovaj način vršiti poručivanje robe.
Poručivanje robe putem „Online“ prodavnice mogu vršiti fizička lica uz uslov da je mesto isporuke na teritoriji Republike Srbije.
Poručivanje se vrši označavanjem željene robe, kao i odabira željene veličine (takođe postoji opcija “tabela veličina” koja služi kao vodič veličina) i količine nakon čega se predmetna roba dodaje u elektronsku “korpu”.
Nakon označavanja željenog broja proizvoda i klika “završi - potvrdi narudžbu” dobićete povratnu informaciju za slučaj da je Vaše naručivanje uspešno sprovedeneo i evidentirano kroz naš sistem. Povratnu informaciju u napred navedenom smislu dobićete u elektronskoj formi kao - obaveštenje o potvrdi porudžbine Po naručivanju, naš sistem će Vam pružiti neophodne podatke koji se odnose na plaćanje putem računa.
Pri poručivanju robe „Online“ molimo Vas da imate u vidu činjenicu da može doći do razlike u nijansama boja proizvoda prikazanih na Vašem računaru i stvarnog izgleda proizvoda zbog reprodukcija boja na kompjuteru.
IV Način, uslovi i rokovi isporuke
Da bi se izvršila isporuka Kupac (potrošač) je prethodno u obavezi da izabere jedan od 3 ponuđena načina plaćanja i ukoliko plaća preko računa uplati celokupnu vrednost kupljene robe.
Prodavac zadržava pravo pozivanja Kupca radi provere podataka iz porudžbenice. U slučaju sumnje u tačnost navedenih podataka ili u slučaju da podatke nije moguće proveriti SILVER GROUP DOO ČAČAK zadržava pravo otkazivanja narudžbenice.
Isporuka kupljene robe se vrši na celoj teritoriji Rebulike Srbije od strane trećeg lica (u daljem tekstu Kurirske službe). Prodavac je u obavezi da preduzme sve mere da se roba isporuči u ispravnom i funkcionalnom stanju.
Kupac (potrošač) je u obavezi da obezbedi dovoljan broj lica koja će izvršiti preuzimanje robe iz dostavnog vozila Kurirske službe. Primopredaja robe se vrši na mestu isporuke označene od strane naručioca - Kupca (potrošača) u vozilu kurirske službe.
Prodavac će nastojati da kupljenu robu, koja je poručena do 18h, preda kurirskoj službi na otpremu isti dan, dok će robu koja je poručena nakon 18h, istu nastojati predati kurirskoj službi na isporuku dan nakon naručivanja, odnosno dan nakon plaćanja (u zavisnosti od izabranog načina plaćanja od strane kupca – potrošača).
U slučaju da isporuka robe nije moguća, krivicom Kupca, Prodavac ima pravo da Kupcu naplati realne troškove nastale kao posledica skrivljenog nepreuzimanja robe od strane Kupca, prilikom ponovljene isporuke robe. Kao dokaz da je isporuka pokušana Kurirska služba će dostaviti potvrdu koja obavezno sadrži tačno vreme i ime i preizme lica koje je pokušalo dostavu robe.
Smatra se da isporuka nije realizovana krivicom Kupca ukoliko je pokušana najmanje dva puta od strane Kurirske službe.
Prilikom isporuke robe Kurirska služba je u obavezi da Kupcu dostavi prateću dokumentaciju na kojoj će Kupac (potrošač) potvrditi da mu je roba isporučena, kao i obrazac za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu i reklamacioni obrazac u smislu Zakona o zaštiti potrošača.
Kupac (potrošač) je odgovoran za odlaganje ambalaže, u skladu sa Zakonom, u kojoj je bio upakovan kupljeni proizvod. Kupac (potrošač) je odgovoran i na sebe preuzima obavezu da ambalažu odloži u posude za odlaganje ambalažnog otpada koje su označene od strane komunalnih preduzeća za odlaganje papira, odnosno druge vrste ambalaže.
Prilikom preuzimanja robe Kupac (potrošač) je u obavezi da prekontroliše sadržaj paketa, jer se naknadne reklamacije, u pogledu količine i oštećenja paketa, neće uvažavati.
V Registracija
Korisniku je ostavljena opcija registracije. Postupak registracije otpočinje klikom na dugme “Registrujte se”. Klikom na navedenu opciju, otvara se polje sa registracionom formom u koju se unose sledeći podaci: ime, prezime, e-mail adresa, broj mobilnog telefona, grad, datum rođenja, lozinka, pol. Nakon davanja odgovora sistemu “provere robota” i označavanja polja “slažem se sa uslovima korišćenja” klikom na polje “registruj se”, ukoliko su pravilno uneti svi gore navedeni podaci i ispravno popunjen robot (“provera robota”), registracija je završena. Nakon ovoga, otvara se polje sa korisničkim nalogom. Korisnički nalog kreiran je i osmišljen kako bi registrovani kupci – potrošači kompaniji Happy Giraffe doo Šabac ostavili svoje kontakt podatke, zatim da kupci - potrošači imaju “zapamćenu” formu za kupovinu (opcija “podaci za korpu”) radi lakše ponovne kupovine, te da kupci - potrošači mogu da prate svoje prethodne kupovine kao i statuse istih (opcija “narudžbenice”).
VI Saobraznost robe i reklamacije
Ukoliko se konstatuje da je isporučena roba oštećena, nekompletna ili da nije u funkcionalnom stanju, tj. da nije saobrazna ugovoru, Kupac (potrošač) ima pravo na reklamaciju iste. Prijava reklamacije se može izvršiti na sajtu putem email-a: office@silvergroup.co.rs ili telefonom: +381 (0) 32 35 30 50.
Prodavac će nesaobraznost robe otkloniti popravkom bez plaćanja naknade ili će izvršiti zamenu nesaobrazne robe.
Prodavac je dužan da, osnovanu reklamaciju realizuje u zakonskom roku, od dana donošenja odluke o njenoj opravdanosti.
Kupac (potrošač) ima pravo na otklanjanje nesaobraznosti na robi isključivo uz račun, koji je dužan da priloži prilikom reklamacije kupljene robe.
Način rešavanja reklamacija i druge okolnosti koje su u vezi sa reklamacijom i zaštitom potrošača uređen je Pravilnikom o zaštiti potrošača i načinu rešavanja reklamacija istaknutog na Internet stranici: www.silvergroup.co.rs
VII Ostali uslovi
Ukoliko neka od odredbi ovih opštih uslova postane nevažeća to ne utiče na važnost ostalih odredbi i Opštih uslova kao celine.
Na odnose nastale putem online kupovine između Prodavca i Kupca (potrošača) se primenjuju odredbe Zakona o elektronskoj trgovini, Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o zaštiti podataka o ličnosti, Zakona o obligacionim odnosima i drugi propisi koji regulišu predmetnu oblast.
SILVER GROUP DOO ČAČAK neće snositi odgovornost za štetu koja može nastati za Kupca (potrošača) ili treća lica usled:
U slučaju eventualnog spora, ukoliko ugovorne strane isti ne reše mirnim putem, nadležan za rešavanje je stvarno nadležni sud u Čačak.
VIII Vlasnička prava
Bilo koja upotreba ovog sajta ili opštih uslova prodaje SILVER GROUP DOO ČAČAK, u celini ili delimično, njihovo kopiranje i čuvanje od strane trećih lica, bez pismene dozvole SILVER GROUP DOO ČAČAK je zabranjeno.
OBAVEŠTENJA
Popunjavanjem narudžbenice Kupac (potrošač) potvrđuje da je na jasan i razumljiv način pre kupovine obavešten o:
U Šapcu, dana 28.08.2020. godine.
SILVER GROUP DOO ČAČAK, direktor Lela Mitrović
www.silvergroup.co.rs koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti sajta. Ukoliko nastavite sa korišćenjem sajta, smatra se da ste saglasni sa našim opštim uslovima prodaje, politikom privatnosti i potvrđujete prihvatanje kolačića na njegovim stranicama.